woensdag 22 januari 2014

nostalgie

Ik zag op Pinterest en Welke . nl
leuke spijkerkunst.
Vroeger heb ik dat ook wel eens gemaakt en het leek me leuk om met mijn 
handvaardigheidklasje hiermee aan de slag te gaan...
Daarom maar even een voorbeeld gemaakt:


En zo doe je dat:
Maak eerst een eenvoudige tekening of gebruik een 
plaatje van internet.


Trek dit over op patroonpapier en leg het op 
het hout waarop je het wilt maken.
Sla spijkertjes op zo'n halve cm van elkaar precies langs de lijnen van je tekening.



Trek dan voorzichtig het patroonpapier weg.


Daarna kun je met en kleur die je leuk vind draad 
spannen van spijkertje naar spijkertje.


Ik heb eerst met bruine haakkatoen gewerkt en 
daarna nog met roze naaigaren :)





3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...