maandag 9 december 2013

kerstversieringen

Sinterklaas is weer vertrokken 
en daarom heerlijk met de kerstversieringen bezig geweest:


Eerst een 'boom' gemaakt van stokken die
ik wit verfde en daarna met (dik) visdraad aan elkaar gebonden heb.
Schilderijen van de muur en aan de haak de boom
opgehangen...

Een aantal kerstversieringen heb ik zelf gemaakt zoals deze:


en deze (van vorig jaar):



en deze (van 2011):



En daarna maakte ik deze lichtjesmand:


Mand van de Action, oasis erin, lichtjes, appelblad en eucalyptus.
Dan nog wat kleine zilverkleurige 
kerstballetjes ertussen strooien en voila


Heerlijk zo'n gezellige boel !


13 opmerkingen:

  1. Dat is een heel originele kerstboom! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat is je kerstboom leuk! Word er helemaal blij van.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!!, mooie kerstboom en leuke versieringen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel apart zo een kerstboom aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wát een gave ideetjes zo bij elkaar. Ik ben ook druk bezig met verven (Annie Sloan-verf) en freubelen voor kerst. Ik zal vast wat van je ideetjes kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat leuk allemaal zeg! Het ziet er erg gezellig uit. Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk die 'boom' van takken! Staat ook echt súper op die rode muur *loveit*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er allemaal gezellig uit.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk idee! Groetjes van Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...