woensdag 14 augustus 2013

Starten maar....

Zo, de vakantie zit er alweer bijna op;
over iets meer dan een week sta ik weer voor de klas
en daar heb ik best al wel weer een beetje zin in...
Vanaf nu zal ik weer regelmatiger iets posten hier :)
Eerst maar eens wat kleine haaksels laten zien:



Dit lieve uiltje is een gratis patroon van Amigurumihaken 
en is hun officiële mascotte.
Het is een makkelijk en leuk patroon om te haken.


En deze sleutelhanger ben ik al heel vaak tegengekomen
op internet. Ik kon het natuurlijk niet laten om 'em ook 
even te haken (al heb ik het wel een beetje aangepast :)
Je vind o.a. hier een patroontje.

5 opmerkingen:

  1. Wat is het uiltje schattig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig zeg! Leuk om te zien: nog een juf die haakt! Best veel hakende juffen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die uil in deze kleurtjes, weer eens wat anders.
    Greetzz Marion (madebymg.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke haaksels ! Goeie start van het schooljaar gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...