dinsdag 19 februari 2013

tijdschrift/krantenmand

Van opgespaarde verpakkingen van Sultana mini's, 
Unox soep-in-zak, en vaatwastabletten
maakte ik deze krantenbak:


Eerst alle verpakkingen aan elkaar stikken met de naaimachine


Daarna de randen van de bodem stikken en het als een doosje in 
elkaar vouwen (zoals je op de basisschool leerde).
Dan de opstaande hoeken stikken en afwerken met baisband...
   


Ik hoop dat de uitleg duidelijk is maar anders 
kan ik nog een foto-tutorial plaatsen :)

17 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke mand, hoe kom je op zo'n idee?! Ben hier zelf nog maar net actief met een blog en kom zoveel leuke dingen tegen!! Ik zag al meer leuke dingen van je!! Ik blijf je zeker volgen!!

    Groetjes Elise
    gewoon--elise.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Maaike, als dát nog niet creatief is... geweldig! Super leuk idee! Ik vind je beschrijving duidelijk. Dank je voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf idee..heel leuk en origineel..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat noem ik pas recycling! Leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supertof idee. Orgineler en beter hergebruik kun je niet bedenken. Ik denk dat ik er wel uit kom, dank je wel voor de uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig idee! Bedankt voor het delen, ga het zeker een keer proberen!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, dat is idd nog eens recycling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je moet alles wel eerst goed uitwassen zeker??;-) Orgineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. creatief bedacht! Leuk! ziet er vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou echt superleuk! Beetje wereldwinkellook met Nederlandse verpakkingen dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend origineel. Heel leuk gemaakt en het staat ook heel gezellig!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cool gemaakt-ik hou van dingen die een tweede kans krijgen! Mooie week nog-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heel praktisch uit!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig ! Ik ben weer helemaal je blog aan het "her"-ontdekken.....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...