donderdag 6 september 2012

Hieperdepiep...

Na een hele drukke eerste werkweek heb ik net even
lekker kunnen knutselen.
Morgen wordt ik 45 jaar en krijg ik veel vriendinnen op de koffie,
dus heb ik snel even iets leuks gemaakt voor op tafel:


Dit soort sfeerlichten had ik al een tijd geleden bij een bloemist gezien
en het leek me leuk om te proberen ze zelf eens te maken.
Je doet het zo:
Jampotjes beschilderen met witte acrylverf, een strook kant erom plakken,
een stukje touw erom binden en de klei versiersels
die ik eerder maakte erop lijmen (of een leuke knoop o.i.d.)
Waxinelichtje erin en klaar....





15 opmerkingen:

  1. Alvast een heel fijne verjaardag morgen, je lichtjes zien er mooi en gezellig uit! We moeten maar snel weer eens afspreken!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sfeervolle lichtjes ! Ik heb net ook je vakantieboek bekeken. Prachtig ! Fijne verjaardag morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast van harte met je verjaardag! Een hele fijne dag gewenst! De lichtjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lang zal je leven! (lalala; ik zal niet te lang voor je zingen, want dan heb je morgen oorpijn) Hartelijk gefeliciteerd!!!
    Fijne dag morgen, de theelichthouders zullen daar zeker aan bijdragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk,ze zien er heel gezellig uit!Alvast Gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag morgen!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat wordt vast een gezellige verjaardag morgen, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne verjaardag. Wat een leuke lampjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo simpel maar zo mooi!
    alvast een hele toffe dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van Harte Gefeliciteerd...en leuke crea dingen maak je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag.
    De lichtjes zien er erg leuk uit en zoals je het beschrijft is het niet moeilijk om te doen. Eens kijken of ik nog ergens witte verf heb :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd, fijne dag vandaag en leuke lichtjes zeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkige verjaardag morgen. Maak er een mooie dag van samen met de vriendinnen...


    groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik loop een beetje achter met lezen, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    En je lichtjes zijn zo mooi; sta steeds weer versteld hoe je op een simpele manier zulke leuke dingen maakt, je moet er maar op komen...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...