dinsdag 29 mei 2012

Bruiloftsperikelen....

Het was een beetje stil hier op mijn blog de afgelopen dagen.
Dat komt omdat we midden in de voorbereidingen
van de bruiloft van Sanne en Jan zitten.
Raar idee hoor; mijn oudste dochter gaat trouwen!!!!

Amber en ik zijn druk bezig geweest met de bruidstaart
en we zijn heel tevreden.
Helaas kunnen we natuurlijk nog niets laten zien;
de bruiloft is donderdag dus nog even wachten tot vrijdag,
dan plaats ik de foto's.
Om jullie toch even wat leuks te laten zien zijn hier een paar
foto's van Ambers blog:






Mooi hè? Ja,  met zo'n creatieve dochter heb ik de bruidstaart gemaakt,
dat moet wel goed komen toch?



11 opmerkingen:

  1. pracktig en veel plezier gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een talent!
    Een hele fijne dag voor jullie allemaal.
    Ik zal duimen voor mooi weer.............

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, spannnend! Natuurlijk is de taart prachtig én lekker met zo'n creatieve dochter en dito moeder! Ik had al eens op haar blog gespiekt, erg indrukwekkend wat ze maakt.

    Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen en natuurlijk een heel fijne dag gewenst donderdag!
    Heel veel geluk voor het bruidspaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke taarten! En wat leuk, een bruiloft, hopelijk is het prachtig weer! Veel plezier met de voorbereidingen en een heel fijne dag gewenst!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heerlijk uit! Heel veel plezier met de voorbereidingen en ik wens jullie een hele fijne dag! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwt naar die taart hoor!
    Een prettige dag toegewenst en veel geluk voor het bruidspaar.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben erg benieuwd naar de bruidstaart, deze cupcakes zien er al zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil jullie vast een heel fijne dag toewensen voor donderdag! De taart ziet er vast geweldig uit!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel veel plezier morgen!! Enne...ik ben benieuwd naar de foto's van vrijdag ;-)!

    Groetjes, Janni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat moet zeker goed komen! Heel veel plezier!!! ben ook erg nieuwsgierig naar de foto's!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...